linux pre 2.0.34

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Čtvrtek Červen 4 13:35:31 CEST 1998

Milan Kerslager wrote:
> V nejake novejsi verzi patch to prestalo bez -pX chodit. Driv mi to
> fungovalo, ted uz musim parametrovat. Asi to je feature :-)
> Zajimave je, ze bez -pX to zcuni jen nektere zaplaty, zdalo se mi, ze jen
> nove (drive neexistujici soubory), ale pak jsem si vsimnul, ze je to obcas
> podezdrele nedeterministicke :-))

V patch v2.5 je chyba, ktera mi segfaultuje, pokud se pri
patchovani vytvari nove soubory. Nekde ve zdrojakach je v inp.c
totiz neinicializovana promenna. Uz jsem to pred dlouhou dobou
psal do bug-gnuutils ci kam, ale zadna odpoved. Asi to budu
muset zopakovat. Podivam se pron doma a poslu ho sem.

Jinak -pX parametr patch vyzaduje nekde od 2.X. Taky se zmenilo
defaultni chovani na quiet.

--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+