konflikt headers od glibc-2.0.6 a jadra

Robert Hanzlik robi na mia.cz
Čtvrtek Červen 4 15:02:54 CEST 1998

Zdravim.

> Nainstaloval jsem si glibc-2.0.6, znovu prelozil nektere aplikace,
> ktere zlobily, a ted mam problem: pri pokusu o preklad nekterych
> programu dochazi ke kolize headers od glibc-2.0.6 a od jadra
> (verze napr. 2.0.33, 2.1.93, 2.1.98). Typicke dvojice, kde dochazi
> ke konfliktu, jsou napr. /usr/include/socketbits.h a
> /usr/include/linux/socket.h (jadro se pokousi nadeklarovat nektere
> veci, ktere uz jsou udelane v glibc-2.0.6 a nekdy mozna dokonce
> i jinak). Existuje nejake jednoduche reseni, jak se tohoto problemu
> zbavit? Jak to treba dela ten nejnovejsi Redhat?

Nevim, jak presne to dela RedHat, ale u glibc je snaha odbourat veskere
kernel includes a nahradit je z vlastnich zdroju i kdyz definice jsou do
glibc kodu prejimany z kernelu. Ja sam kdyz jsem si stavel vlastni
glibc2 system jsem skoncil vetsinou u toho, ze jsem prepisoval includes,
dodefinovaval u prekladace -D__GNU_SOURCE a podobne.
Obavam se, ze podobne to delaji i panove u RH, Debianu a jinde, kde se
snazi o glibc system. Snad to takto staci.

S pozdravem
              Robi

Robert Hanzlik - odborny konzultant, M.I.A. a.s.
sefredaktor JUNyKS serveru, http://www.junyks.cz