haky & caky (Was: Re: cs nebo cz pro jazyk?)

Pavel Makovec pavelm na terminal.cz
Pátek Červen 5 00:37:42 CEST 1998

Derfinak Jan napsal:

>Co povazujes za duplicitnu adresu? uzivatel1 na stroj.domena a
>uzivatel2 na stroj.domena su duplicitne alebo nie? Ak ano, nie je to
>spravodlive, ak nie tak hocikto, kto je rootom na stroj.domena moze
>nagenerovat lubovolny pocet uzivatelov (napriklad podla telefonneho
>zoznamu). Takze objektivita takejto ankety nie je velka.

mel jsem na mysli to, kdyby nekdo poslal svuj hlas omylem dvakrat,
takze duplicita uzivatel1 na stroj.domena = uzivatel1 na stroj.domena .
podvadet se da ruzne, proto ten dodatek "jinak to snad bude fair."

objektivity lze timto zpusobem dosahnout jen cestnym postojem
vsech zucastnenych vcetne oznamovatele vysledku ;-)

pavel makovec

p.s. aktualni stav 7-3-3 pro cz, 11-3-6 pro diakritiku