Renderer od Pixar studio

Hanus Adler had na pdas.cz
Pátek Červen 5 17:11:17 CEST 1998

On 5 Jun 1998 15:35:08 +0200, Petr Blaha <pet na penguin.vscht.cz> wrote:
>Zkousel jsem vse , problem neni v tom ze bych nemel prave souboru ty jsou
>pet:~$ls -l /usr/local/bin/rendrib
>-rwxr-xr-x   1 root     root      1574292 May  4 23:23  /usr/local/bin/rendrib
>pokud to vsak zpustim i kdyz napisu presnou cestu /usr/local/bin/rendrib
>tak to vypise jen
>bash: /usr/local/bin/rendrib: No such file or directory

nekdy se tohle stava, kdyz se jedna o skript, ktery ma na prvni sve
radce neco jako
#!/usr/bin/perl

a on je perl zrovna na potvoru v /usr/local/bin/perl.

Zkuste se mrknout, jestli nahodou rendrib neni jen skript.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.