Renderer od Pixar studio

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pátek Červen 5 18:42:20 CEST 1998

On Fri, 5 Jun 1998, Petr Blaha wrote:

> Dobry den
>
> V poslednim chipu mne zaujal clanek o rendereru vyvynutem v Pixar studio.
> Je k dispozici i pro Linux, ale neporarilo se mi ho z neznamych duvodu
> zpustit.  Mozna je problem ve formatu elf souboru.
> /usr/local/bin/rendrib: ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1,
> dynamically linked, stripped
> pokud ho chci zpustit tak mi to shell odmitne
> bash: /usr/local/bin/rendrib: No such file or directory

Ten program je podla mna linkovany s glibc a tvoj system je libc5. ld ho
nevie spustit, ldd nevie zistit zavislosti.

Skus strings rendrib. Ak je v prvom riadku /lib/ld-linux.so.2 tak je cas na
upgrate libc.

						jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones