RedHat 5.1 3c589D

michalb michal-b. na usa.net
Pátek Červen 5 18:00:01 CEST 1998

Zdravim vsechny !

Mam nasledujici problem :
Hardware : Notebook AST M series , video CL-GD 755x
Problem : PCMCIA Sitova karta 3Com ( 3c589D )

Popis problemu :
Pri instalaci RH 5.1 se mi samozrejme tento typ karty vubec neukaze.Takze
nedam zadnou.
Chtel bych pridat modul pro tuto kartu ale nevim jak presne postupovat.Mozna
ze to bude souviset s
"CardBus Controllerem" TYP: Texas Instruments PCI-1131 ( alespon tak to
hlasi Wokna :-))) ).
Nevite nekdo jak na to ???

Druha otazka ma nizsi prioritu nicmene me to taky dost zajima.
Podarilo se mi na me skutecne strasne gr.karte rozchodit X ale po ukonceni
je videt pouze kursor.
Prompt proste neni ( asi je to vsechno  cerne ).

Jinak instalace RH5.1 je skutecne pekna .

Diky predem vsem za pomoc

Michal Bohata

michal-b. na usa.net