haky & caky (Was: Re: cs nebo cz pro jazyk?)

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červen 5 23:25:31 CEST 1998

Hello, world!\n

>     MM: prispevky mohl precist kazdy. Id est, pokud mozno bez
>     MM: nabodenicek a bez MIME.
>
> Co kdyz mam pocitac, ktery pouziva EBCDIC misto ASCII?
> V cem budeme psat do konferenci? Pozadavek na cteni vsemi
> vsude nelze zajistit tj. v dnesni dobe mi jiz neprijde
> toto jako nejaky argument.

   Prijde mi jeste stale jako argument, acli ne prilis padny, ze neni rozumne
nutit ne zase tak male mnozstvi lidi, kteri si ctou svou postu z mnoha ruznych
mist stridave (v Linuxove komunite pomerne casty jev, rekl bych), aby pouzivali
ruzne silene konvertory. (Napada mne jeste jeden mirne patologicky pripad, lec
prinesla mi jej realita osobne -- parkrat jsem se logoval z terminalu natolik
divneho, ze zadny full-screen program s nim neumel pracovat a ja byl nucen
budto napsat si polozku do termcapu, na coz jsem nemel cas, a nebo pouzit
prikazu `mail', ktery tezko k nejakym konverzim rozumnymi prostredky prinutiti.)

razu praktickeho) jasne prevazuji nad vyhodami jejiho pouzivani (razu vice mene
estetickeho), a to zejmena v konferenci takovehoto zamereni.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Ctrl and Alt keys stuck -- press Del to continue."