potize s aha152x / WDC AC33200L

Ales Cepek cepek na fsv.cvut.cz
Sobota Červen 6 18:59:10 CEST 1998

Dobry den,

mam problem s jehoz resenim si nevim rady a obracim se proto s prosbou
o radu do konference. Do pentia na kterem provozuji Linux a NT4.0 jsem
prikoupil novy disk WDC AC33200L (puvodni disk je ST52250A). Protoze
"mam velmi daleko k hardwaru", nechal jsem si novy disk nainstalovat u
dotycne firmy s tim, ze si na tuto operaci sam netroufam. Po
nainstalovani noveho disku mi (proklete) NT chodi jak hodinky, ale pod
Linuxem mi prestal fungovat interni zip drive (pripojeny na radic
aha152x) - linux skonci na kernel panic pri bootu.  Pokusim-li se za
chodu nainstalovat modul aha152x, skonci hlaskou "resource bussy".
Musim zduraznit, ze pred instalaci chodilo vse bez problemu. Zkousel
jsem nove jadro (nekolikrat) bezvysledne.

Muj problem spociva v tom, ze jsem presvedcen, ze zrada je v hardwaru;
protoze ten ale chodi pod NT, obavam se, ze nemam sanci pri pripadne
reklamaci (obligatni scsi chybu, nastaveni `terminating' jumperu jsem
kontrolval). Pokud mate nekdo tip, jak postupovat dal budu zachranen -
pristupavat na zip pres NT bych povazoval za osobni prohru.

Dekuji predem za kazdou odpoved ci namet.

Ales Cepek

P.S. Kde je zakladni kamen urazu je mi pochopitelne jasne: po zlocinu
prichazi zaslouzeny trest - ja jsem se spustil s produkty M$ a ted me
po zasluze trestaji vsichni bozi a demoni Linuxu :-)