Doba behu procesu

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Červen 7 22:31:25 CEST 1998

   Datum: Sun, 7 Jun 1998 14:33:36 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Jindrich Sarson <sarsonj na alpha.inf.upol.cz>

Preji prijemny den,

   >   Potrebuji zjistit statistiku, jak dlouho mi bezi jednotlive procesy v
   > programu, kolik spotrebovaly kernel a user time a jak moc vytizily
   > procesor. Jde to nejak zjistit? Urcite jo, kdyz to zvladne ps, ale zaboha

zkuste se podivat na knihovnu libproc, nebo primo na clanek Karla Zaka
v Linuxovych novinach Duben 1998.

   > nemuzu najit *.h kde to je implementovane. Mimochodem neexistuje nejaky
   > popis vsech standartnich *.h? Preci jen pomoci grep a nazvu funkce, o
   > ktere se myslim, ze by se tak mohla jmenovat neresi vse.

;-) Ja to resim tak, ze mam pomoci glimpse oindexovane stromy
/usr/include a /usr/src/linux/. Ale zpet k Vasi otazce - zkuste si
stahnout zdrojove texty knihovny glibc. Je tam (myslim, ze v adresari
doc nebo manual) kompletni dokumentace ke vsem hlavickovym
souborum. Ma to asi sedmset stranek a jednostranny vytisk je vysoky 7
cm ;-)
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz