getrusage - zdroje zabrane procesem

Pavel Rychly pary na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Červen 8 08:58:40 CEST 1998

Dobry den,

zajimalo by me, jak muzu v cecku zjistit velikost pameti, kterou
zabira dany program.  Podle manovych stranek by to mohlo davat
getrusage:

>       getrlimit,  getrusage, setrlimit - get/set resource limits
>       and usage

Bohuzel to bud neumim pouzit, nebo to je neco jineho nez si myslim. Po
volani getrusage jsou polozky:
                 long ru_ixrss;      /* integral shared memory size */
                 long ru_idrss;      /* integral unshared data size */
                 long ru_isrss;      /* integral unshared stack size */
rovny 0.

Mohl by mi nekdo vysvetlit, jak se to ma pouzivat, nebo jak se da
velikost zabranych zdroju ziskat jinak.

Za jakekoliv rady dekuji.

--
Pavel Rychly (pary na informatics.muni.cz)