mgetty+sendfax a US Robotics sportster 14.4

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Červen 8 13:20:36 CEST 1998

Dobry den ,

zkusil jsem pouzit %subject na faxovani. Odeslat fax se mi podarilo,
az kdyz jsem nastavil modem na Fax Class 2.0 (AT+FCLASS=2.0). Prijmout
fax ale bohuzel nikoliv. Po spusteni mgetty s init stringem pro nastaveni
Fax Clas 2.0 to se to sice pokusilo Fax prijmout ale neuspesne.
Odesilajici FAX pise communication error a mgetty parkrat napise:

Jun  5 15:32:04 ural mgetty[22508]: mdm_read_byte: read returned -1:
Interrupted system call
Jun  5 15:32:04 ural mgetty[22508]: mdm_get_line: cannot read byte,
return: Interrupted system call

Cele to zacne tak ze se spoji, dohodnou - fax zacne cucat papir a pak
se to zastavi na prenosu vlastni dat ...

Zajimave, ze po nastaveni modemu na Fax Class 2.0 to nejde ulozit. AT&W
sice konfiguraci ulozi ale +fclass nastaveni se ztrati po vypnuti nebo
ATZ. Nerozbehl jste nekdo tenhle typ modemu s mgetty ? Pokud ano - muzete
se podelit o zkusenosti ?

S pozdravem