mgetty+sendfax a US Robotics sportster 14.4

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Pondělí Červen 8 14:39:30 CEST 1998

On Mon, 8 Jun 1998, Petr Simek wrote:

> Hmm, asi jo - datova komunikace funguje, ale ten fax je asi na nic.

Tak, tak. Na obycejny modemovani je super.

> Nevite nekdo, jestli se nedaji upgradovat stare USR Couriery (14.4)
> aby umely taky FAXovat ?

Daji, pokud jsou to uz upgradovatelne verze. (Nektere totiz nemaji flash.)

> Myslim zadny - pouzil jsem rpm :-)

Aha. Tak ja si celkem dlouho hral s ruznyma konfiguracema a da se s tim
leccos udelat. Tenhle Tvuj konkretni problem se da odstranit, ale pak by
si zjistil, ze zase tu a tam nechodi neco jineho a pod.

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz