Anonymni ftp

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Červen 8 14:43:21 CEST 1998

Libor S. Kramolis wrote:

> Dobry den,
> Zkousim si hrat s anonymnim ftp, tedy povolil jsem anonymniho uzivatele,
> ale mam problem s prikazem ls. Nekdy se adresar vypise nekdy se nevypise
> vubec nic. Mam takovou tochu, ze je problem v os, protoze kdyz se ftpecknu
> z linuxu, tak na ls adresare nevypise, kdezto z digital unixu ano.

Ahoj,

rozdil je zrejme v tom, jakym zpusobem si ftp klient rekne
o vypis adresare. Kdyz si das ve ftp help, zjistis, ze moznosti
je vic. Rozdil je ale v tom, ze nektere ma ftpd zabudovane primo v sobe,
takze je vzdy schopen dat vysledek, zatimco kvuli jinym se snazi poustet
/bin/ls. Pokud z nejakeho duvodu neni mozne ls spustit (privilegia,
dynamicky slinkovane ls a knihovny nikde, ....etc), nedozvis se
nic. Podobny problem jsem uz mel (Linux vs. Netware ftp) a bylo
to myslim zpusobeno dynamicky slinkovanym ls.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+