Netware v linuxu

Pavel SKØIVAN pavel.skrivan na czech-tv.cz
Pondělí Červen 8 16:11:45 CEST 1998

1. Novell dodava popis sluzeb serveru jako popis paketu. Pro odeslani
zpravy uzivateli musite byt ale prihlasen k serveru nebo do NDS (musite
zjistovat spojeni daneho objektu).
2. Podle meho je protokol IPX/SPX nadale nedelitelny, t.j. pokud mate IPX,
mel by jste mit i SPX. (Samostatny modul RSPX pro modul RCONSOLE neni pokud
vim protokol, ale prave jen soucast RCONSOLE).
3. Vypis otevrenych soboru lze provest za predpokladu, ze ten, kdo se pta,
ma operatorska prava na konzoli.

			Zdravi Vas,

					Pavel SKRIVAN