CallBack

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan.ohnesorg na feld.cvut.cz
Úterý Červen 9 00:05:46 CEST 1998

On  8 Jun 98 at 18:46, Pavel Cech wrote:

> Slape nekomu callback Linux---->W95 ?

Slape mi oproti foray ppp serveru, ten ale nebezi pod linuxem, i kdyz
mozna by se dal zmermomocnit pod dosemu. Pro mnoho lidi je
prekvapive, ze 95 callback sami umi, pokud se nakonekti na foray,
normalne v takovem tom okne, kde se pise vytacim, overuji uzivatelske
jmeno.... naskoci cekam na zpetne volani a odlozi modem. Potom se
korektne spoji a jedou.
Problem je, ze foray neni ani zdaleka free a tak nejsou k dispozici
zdrojaky. Kdysi jsem se neuspesne snazil najit nejaky popis, jak to
vlatne v tech 95 funguje, ale nikde nic.

Pokud se nekdo nudi, muze si stahnout demo foraye, chodi pul hodiny a
pak se musi rebootovat, a odchytnout komunikaci s modemem, podle mne
to musi byt celkem snadne, ale nikdy jsem na to nemel cas.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.