mgetty+sendfax a US Robotics sportster 14.4

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Úterý Červen 9 08:25:28 CEST 1998

Ondrej Feela Filip wrote:

> No ja mam s mgetty a USR Sportster velike zkusenosti a i po konzultaci s
> autorem sem dosel k jasnemu zaveru: Sportster vyhodit z okna. Uplne jina
> situace je u modemu USR Courrier. Na ten nedam dopustit.
 S tim jsme mel problem pri rozpoznavani volani FAX+DATA pri nastaveni
aut. rozpoznavani faxovy prijimac prijima jak o zivot vse se zda v
poradku, ale obsah faxu jsou same nuly. Po nastaveni fax only vse OK.
Neznate toto nekdo ?

                            Dan

--

                      Smolik Daniel