server a linux

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Červen 9 10:34:19 CEST 1998

Tak ja jsem osobne zkousel pouze jedenkrat Pentium II a to jeste jen na
233MHz,
ale RH 5.0 slape naprosto spolehlive. Sitova karta je sice nejaka PCI
3Com 10/100
a jede to s ni uplne v pohode (jsou tam dve ty sitovky). Bezi na tom
InterBase
a problemy jsem nezaznamenal. Na jiny masine jsem zkousel nejakou desku
s integrovanym adaptecem AIC78xx a taky v pohode. Je tam dokonce i
Barracuda, ikdyz jen 2GB ale zato dvakrat. Co se tyka Cd ROM, tak to tam
je nejaky NEC a jeste je
tam LS-120 disketa. Tak velky pameti jsem sice nikde nezkousel, ale snad
to pojede.  Jenom se neboj vytvorit nejaky ten swap. Ale pozor,
swapovaci oblast
nebo soubor nesmi byt vetsi nez neco malo pres 100 MB (nekde jsem cetl,
ze je
to 128 MB), ale za to jich muze byt vic.
Jinak si dovoluji poznamenat, ze na tak silne procesory, a jeste k tomu
dva, se mi zda 128MB pameti trochu malo. No, zalezi, co na tom chces
provozovat.
Co se tyka SMC karet, tak ty patri k mym nejoblibenejsim uz od dob
starych WD8003. Linux s nimi nikdy problemy nemel.
Hodne uspechu. Je to radost videt, jak linuxik slape na tak rychlem
HW...

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno