Jak vyrobit sdilenou knihovnu?

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červen 9 10:16:44 CEST 1998

follner na icl.cz (Robert Follner) writes:

> Preji hezky den.
> Hraju si IB a potrebuju napsat nejake funkce, ktere musi byt ve
> sdilene knihovne.
> Muj dotaz zni:
> Muzete mne nasmerovat na prislusne HOW-TO nebo URL, kde bych se
> dozvedel,
> jak se pomoci gcc vytvari sdilene knihovny ( a jak se da vytvorit
> knihovna
> dynamicky linkovana k glic2 a jak k libc5 ?
> Dekuji za namety.
> Ahoj.
>
> --
>
>  That's all, folks.
> [...]

je to popsano v ELF-HOWTO. ja prekladam a linkuji s nasledujicimi
prepinaci.

CXXFLAGS      = -O -fPIC
LDFLAGS       = -Wl,-soname,event.sl -shared -g -v

podle toho, jaky se pouzije kompilator (na Debianu
/usr/bin/i486-linuxlibc1-g++ nebo g++) dostanes sdilenou knihovnu pro
libc5/libc6.
	zdravi
		Jirka