CallBack

cech cech na breclav.czech.net
Úterý Červen 9 12:23:33 CEST 1998

A jde tohle udelat i u Linux-->W95 , kdyz dam misto Linuxu cisco, tak
pohoda (zapnu ppp def.. a jedeme), ale takhle teda nejak nevim....
Mam pocit ze se dostanu pouze do terminalu, ale ppp uz asi nenahodim....
Nebo jo?

Zdravi Pavel Cech < cech na breclav.czech.net >
       Sonet Online s.r.o. < http://www.sol.cz >
       Tel.: 0625-3471