ceske locales vyreseno "cs_CZ"

Hanus Adler had na pdas.cz
Úterý Červen 9 12:26:42 CEST 1998

On 9 Jun 1998 06:51:22 +0200, <spravce na os3.os.ds.mfcr.cz> wrote:

>Muze mi nekdo rici co ma proti tomu, aby ceske locales bylo cs_CZ
>ja myslim, ze je to idealni reseni.
>
>Nepochazi to z me hlavy (nekdo tu psal, ze to tak maji komercni softy),
>ale ja si myslim, ze je to dobry kompromis.

To neni kompromis. Znamena to cestinu na uzemi Ceske republiky.

Napriklad anglictina se pouziva v mnoha zemich s ruznymi formaty pro
datum a pod, takze existuje en_US, en_AU, en_UK a pod. Cestina se
pouziva jen v cechach (nebo ne??), tak je jen cs_CZ, kde CZ neni
oznaceni jazyka, ale statu.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
"It's the kind of product that creates its own market. You have heart
problems just thinking about it."