chyba pri kompilacii

Miroslav Stibor smsti na hp832.fce.vutbr.cz
Úterý Červen 9 13:23:14 CEST 1998

On 27 May 1998, Jaroslav Benkovsky wrote:

> Me to delalo myslim gcc 2.7.2.2 (nebo 3??)  pri kompilaci
> SSH na notebooku. Konkretne na jednom miste, kde je potencialni deleni
> nulou. Pokud je to vas pripad, tak staci dotycnou podminku
> v nekolika modulech trochu zjednodusit.
>
> 				Edheldil

S problemem fatal signal 6 jsem se taky setkal a to, kdyz jsem ponekud
experimentoval a sice tak, ze jsem se za pomoci nastaveni BIOSu snazil
dostat z komplu co nejvic, pricemz jsem dosel k zaveru, ze chyba neni v
software ale v hardware, napriklad pri spatne nataktovanem procesoru,
ktery se pak prehriva apod.

Vyresil jsem to tak, ze jsem bud 'opravil vejtstejty' a nakonec jsem opravil
vetrak. :-))