"Standardy" ceskych klavesnic

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Červen 9 13:45:52 CEST 1998

Richard Sputa <Sputa.Richard na os3.os.ds.mfcr.cz> wrote:
> Pokud jsem dobre informovan Petr Stanek (snek) jiz má specifikaci ceske
> klavesnice skoro hotovu.
>
> Tato klavesnice vychazi z klavesnice pro DOS,WIN,AIX
> Predstavte si ze tyto klavesnice jsou si VELMI podobne.
> Je to nejspise tim, ze ji IBM navrhla a MS ji prevzal.

   Zato s rozlozenim znaku na programatorske klavesnici je to, pokud
se pamatuji, nejake nejasne. Diskuse venovana klavesnicim byla
pomerne dlouha, ale vysledek byl temny. Jaky je aktualni stav? Na
http://linux-cz.inecnet.cz/www/cestina/cz-kbd.html se v tomto ohledu
uz dlouhou dobu nic nezmenilo.

   Nema nekdo povedomost o programech na konverzi ruznych formatu
klavesnic (krome xkbcomp)?

                                                   S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229