zdroje zabrane procesem

Miroslav Stibor smsti na hp832.fce.vutbr.cz
Úterý Červen 9 13:45:54 CEST 1998

On Tue, 9 Jun 1998, Pavel Rychly wrote:

> peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:
>
> Takze tim velikost prave zabirane pameti zjistit nelze. Cim tedy? Jak
> to zjisti napriklad ps?  Domnivam se, ze z /proc.  Kde se to tam da
> presne najit?  Manova stranka k proc neni prilis vycerpavajici.
>
> --
> Pavel Rychly (pary na informatics.muni.cz)

Ne snad, ze bych do toho nejak extra videl, ale shodou okolnosti jsem byl
pred chvilkou na bliane a na neco takoveho jsem narazil.
Nyni je tedy na me, abych dokazal, ze i ja zvladnu cut and paste. :-)

Ono se da lecos zjistit pres top, ktery je vcelku nevyvedeny a nebo pres
ps axu nebo ps axm. Ale zjistil jsem, ze jedna vec je, kolik se pres ps
dozvim, ze si proces vzal pameti a druha vec je, kolik ji zabira skutecne.

Zatim nejspolehlivejsi zpusob, jak zjistit, jak je na tom proces s pameti,
ktery jsem objevil, je ten, ze na jedne konzoli si spustim top, a na druhe
killuju. :-) Podle toho, kolik mi pribylo pameti si delam usudek. :)