"Standardy" ceskych klavesnic

Pavel Makovec pavelm na terminal.cz
Středa Červen 10 00:20:29 CEST 1998

Milan Zamazal napsal:
> [Pokud nekomu neni zcela uplne jasne, ktery znak je ktery, vezte, ze
> hacky na nic nepotrebujeme, takze problem nejasnosti z definice
> neexistuje.  Cela tato iniciativa je tudiz pouze hra pro zabijeni casu,
> protoze jakakoliv ceska klavesnice je v Linuxu uplna zbytecnost.]

nechybi ve skupine diakritika z nedorozumeni vznikleho jeji absenci? ;-)

preferuje-li nekdo v teto skupine diakritiku, muze mi poslat "dia: ano".
dalsi moznosti ankety jsou "dia: jedno" (je to fuk) a "dia: ne" (ascii).

pavel makovec

p.s. aktualni stav _ankety_ je 27-8-16 (ano-jedno-ne) pro diakritiku...