ceske locales vyreseno "cs_CZ"

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Červen 10 10:12:37 CEST 1998

On Wed, 10 Jun 1998, Pavel Makovec wrote:

> zatim se podporuje cs_CZ, neboli ceskoslovanstina v CZech republic ;-)
>
> preferuje-li nekdo cz_CZ (napr. dle vzoru sk_SK), muze mi poslat "cz: ano".
> dalsi moznosti ankety jsou "cz: jedno" (je to jedno) a "cz: ne" (=>chci cs).

 Podle meho soudu je toto hlasovani zbytecne (take jsem se nazapojil).
Jednou je normou receno ze oznaceni ceskeho jazyka je cs, oznaceni pro
Ceskou Republiku je CZ a hotovo. Tim padem oznaceni "locales" je cs_CZ
(jazyk_teritorium, jak jiz tu zaznelo).

					Vlada Michl

					spolutvurce "locales" cs_CZ

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *