OFF-TOPIC: Novell IPX packet timeout (dlouhe)

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Červen 10 12:10:13 CEST 1998

On Tue, 9 Jun 1998, Vrana Bohdan wrote:
> - prepojenie dvoch budov optikou (ATM), bezi tam IP bez problemov
> - Takisto je na ATM pripojeny Novell server.
> - komunikacia IPX medzi budovami nejde ale lokalne po budove funguje.
> - pokial je Novell server na ethernete komunikacia medzi budovami ide
>
> Mate niekto skusenosti s Novellom (IPX) po ATM?
> Mate asi prehlad v com by mohla byt chyba?
Ahoj,
asi te neuspokojim. O ATM vim to, ze karty do pocitacu jsou dost
drahe a taky ze spotrebuji dost velkou cast systemovych prostredku.
Pouzivat ATM jen mezi dvema budovami je divne (pokud prenasis jen data a
ne multimedia).
Znam jedno reseni:
 metropolitni sit Brno: ATM switche CISCO (Centilion a jine) zajistuji
  dobre a velmi rychle propojeni v ramci Brna. Jednotlive uzly jsou
  obvykle vybaveny prepinaci Centilion, ktere zajistuji konverzi na
Ethernet (10/100 Mb). Pri spravnem (a narocnem) nakonfigurovani vsech
ATM switchu vsechno maka spravne (ale moc do toho nevidim). Pak je jeste
jeden problem v tom, ze provoz IPX protokolu pres ATM myslim neni v tech
switchich implementovan, z cehoz plyne, ze na spojeni novelu se pouziva
protokolu IP.
Trochu jsem nepochopil situaci. To mas v kazdem novelu ATM kartu ?
A podarilo se na ni bindnout IPX ? To bych se celkem divil...
Ale moje zkusenosti jsou jiz vice nez pul roku stare, urcite doslo
ke zmenam. Ja uz novel nepouzivam... tak nevim :-(

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743