iso image CD RH 5.1

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červen 10 18:57:42 CEST 1998

Kristof Petr pise:
: >
: > Je take nekde k dispozici na ftp StarOffice 4+ SP3?
:
: Asi pred tremi tydny jsem do daval na ftp.fi.muni.cz
: do Incomingu, ale pochybuji, ze by ho nekdo behem
: _tak_kratke_ doby presunul pod normalni tree.
:

	:-) To vite, zkouskove a tak podobne ...
:
: P.S. Ted jsem se dival, a uz to nekdo smazal.
:      Kdyby misto rm pouzil mv, mohlo byt
:      o problem min.

	Problem je, ze to rm se deje automaticky kazdou nedeli na soubory
starsi 14-ti dni. Pokud to tam uploadnes znovu, muzu to nekam presunout.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //