OFF-TOPIC: Novell IPX packet timeout (dlouhe)

Vrana Bohdan vrana na ditec.sk
Středa Červen 10 21:51:17 CEST 1998

Ahoj,
Je to siet jednej firmy. ATM momentalne buduju aj medzi mestami.
Novell server je pripojeny 3Com ATM kartou a prac.stanice su pripojene
klas. 10BaseT do switcha.
Dnes sme dosli k zaveru, ze problem bude v kompatibilite medzi 3com ATM
kartou(nova karta uz so standardizaciou ATM) a Cabletron Switchom ZX 250
(asi 1/2roka stary firmware, t.j. bez standardizacie). Zistili sme totiz
ze pri nadvazovani spojenia medzi kartami na strane switchu nabehne link
UP, ale este tam je nejaky datovy link a s tym to cvici down-UP. Takze
momnetalne zhaname novy firware...
Este ku konfiguracii... nastavil to u nas aj so zalohou jeden manik. Je
to cele postavene na spaning tree protokole.
Bohdan Vrana