shaper ..

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Červen 10 22:31:27 CEST 1998

   Datum: Wed, 10 Jun 1998 19:05:25 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Robert Dobozy <robo na idata.sk>

Prijemny (nikym neshapovany ;-) vecer,

  > Ten patch je sice pre 2.1.x ale chodi aj na 2.0.xx. Mne osobne na 2.0.33,
   > 0.34 som este neskusal.

BTW - od jiste verze kernelu 2.1.x je v konfiguraci
CONFIG_SHAPER. Patche pro 2.0.x najdete na
ftp://shadow.cabi.net/pub/Linux.

Ja pouzivam shaper na stroji s 2.1.x. Tento pocitac funguje jako
gateway pro 3 spolecnosti v budove (trikrat shaper) a funguje to
naprosto bezproblemove (pravda, nez jsem do pocitace dostal ctyri
PCIkove karty, tak mi to chvilku trvalo - vetrak procesoru ponekud
zavazel...).

Bohuzel nikoli, ale pokud mne nekdo bude dosti dlouho a dosti durazne
upominat, treba neco bude :-) Ale bohuzel pouze pro 2.1.x, protoze
kernel 2.0.x uz dosti dlouhou dobu nepouzivam.

   > Za nejake to pivo sa mozme na tuto temu porozpravat ... :-)

Citim, ze bych se mohl velice levne zbavit urcite cinnosti (tim myslim
napsani onoho textu) - kolik piv by to bylo? 10 nebo 12? ;-)
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz

P.S. Samozrejme jsem myslel stupne a nikoli mnozstvi...