SoundCard with ESS1868

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Čtvrtek Červen 11 10:02:24 CEST 1998

Zdenek Havelka wrote:

> Celkem by mne zajimal vysledek. Ja to kdysi zkousel i s pnptools a jediny, co se
> z karty dralo, byl zvuk promichanej kratickyma pauzama. Znelo to jak hodne
> natrzenej reprak.

Mne pod Linuxem chodi jako kompatibilni se SB. Musim vsak vzdy nechat pocitac
jednou spadnout do DOSu a nechat probehnout setup program dodavany s kartou. :-(
Kdyby to nekdo vyresil lepe docela by mne to potesilo.

                                           Miroslav Lednicky

--