Xlib nepodporuje locale

Mojmir Motycka mmotycka na elaso.cz
Čtvrtek Červen 11 13:05:09 CEST 1998

Dobry den,
muzete mi prosim nekdo poradit , co znamena hlaseni
Warning:  locale not supported by Xlib, locale set to C
Tedy presneji, ja vim co to znamena, ale nevim presne kde je chyba,
resp. jak ji opravit.  Pouzivam KDE, a zajimave je, ze cestina mi
nefunguje nikde (v X-ech)  coz je logicke, krome prave tohodle editoru
pro mail (kmail), coz je nelogicke. Textovy rezim (konzola) je pritom OK
a cestina tam funguje bezvadne.  --
 Pekny den
                                                        Mojmir Motycka
                                                        mmotycka na elaso.cz