sendmail TCP-8

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Červen 12 10:30:08 CEST 1998

On Fri, 12 Jun 1998, Karel Kozumplik wrote:

> Dobry den,
> Muzete mi prosim nekdo poradit, kde se da v IDA sendmailu nastavit,
> aby pro odchozi postu pouzival mailer TCP-8 a ne TCP. Pro prichozi
> postu mam dalsi smerovani nastaveno v mailertable:
> TCP-8,[192.168....]   domena.cz  , ale jak to nastavit pro odesilanou
> postu nevim.

Nevim, jak se konfiguruje IDA sendmail, ale rekl bych,
ze nekde budete mit soubor sendmail.cf a v nem bych se
dival po retezci $# - ten specifikuje ktery mailer ma zpravu dale
zpracovavat (tedy odesilat nebo dorucit lokalnimu uzivatelei).
Snad vam to pomuze.
	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska