Moznost koupit pocitac bez MS Windows?

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červen 12 11:01:23 CEST 1998

On Fri, 12 Jun 1998, Petr Olsak wrote:

Zdravim,

>nevim, jestli tady uz byla tato otazka probirana, nicmene by me zajimaly
>Vase zkusenosti se $subj. Zvlaste proto, ze predmetem naseho zajmu je jiny
>operacni system. Na Psovi je odkaz na
>http://www.essential.org/antitrust/ms/jun3survey.html,
>kde nejaky student popisuje svuj pruzkum trhu a zni to primo tragicky.
>Ma k tomu nekdo nejaky komentar? Je to na nasem trhu uplne stejne?
>Bohuzel, obavam se, ze asi ano.

Pro podobne pripady doporucoval nejaky clovek v comp.os.linux.advocacy
nasledujici postup. Cilem ma byt, aby konkretni obchodnik prodaval to, co
po nem chcete. Mozna se to nekomu bude hodit :)

Peclive se vyptat na moznost zakoupeni pocitace bez OS, popripade pocitace
s Vasim oblibenym OS. Kdyz prodavac odmitne, pozadat ho, aby Vam to dal
pokud mozno pisemne. Nasledne ho pozadat o adresu jeho sefa, vedouciho,
nebo nejlepe reditele. Tady uz muze vymeknout a prodat Vam, co chcete. :)

Kdyz neuspejete, tak si ten pocitac proste sezenete nekde jinde. (Uznavam
ze tady je slabe misto, ale urcite se Vam to povede.) Nasledne si sednete,
napisete dotycnemu rediteli slusny dopis, ve kterem mu vylicite, ze jste
si u jeho firmy chteli koupit pocitac (uvedete vsechny okolnosti..) a ze
jste penize, ktere jste u nej chteli utratit, utratili jinde. (Muzete
prilozit ucet.) O kolik jeho firma prisla uz si spocita sam :)
A mozna pristi zakaznik se setka s jinym pristupem...

zdravi

  Milan Kopacka

BTW Nevite nekdo jak jsou na tom neinteli platformy, napriklad jestli se
da treba sparc koupit bez OS? Obavam se ze tady je situace mozna jeste
horsi. :)

--
bash$ \(-
bash: (-: command not found