SoundCard with ESS1868

Zdenek Havelka pvt.zdenek na brn.pvtnet.cz
Pátek Červen 12 14:06:08 CEST 1998

Dne 12-Jun-98 David Rohleder napsal(a):

> pvt.zdenek na brn.pvtnet.cz (Zdenek Havelka) writes:

> A zkousel jste nejaky raw zvuk, jako treba .au?
> U mp3 a spol. muze byt problem v tom, ze nestiha procesor. Me muj
> pocitac delal s mp3 stejne veci, ale treba wav to hralo celkem dobre.

Zkousel jsem .wav i .au, zkousel jsem i appz jako RealAudio a jine. Zkousel
jsem OSS (i komercni demo), a nikde nebyla ESS1868 uvedena jako podporovana..

Problem mozna je, ze ten chip ESS1868 je na spouste ruznych karet ruznych
vyrobcu.

Mne to uz netrapi. MP3 na 486/100 slusne neprehraju, na hry nemam cas a zenu to
pipani, bzuceni a knourani strasne rozcilovalo. Ja zas nesnasim sluchatka,
takze jsem ten kram hodil po pribuznem. Vyplazl pet stovek, pari na tom hry a
rodina ho nenavidi. Dobre mu tak.

s pozdravem

Dne: 12-Jun-98 v: 13:48:34 hodin
----