mysql + pristup z windows

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Červen 12 19:01:30 CEST 1998

On Fri, 12 Jun 1998, Hanus Adler wrote:

> Dobry den,
>
> mam pocit, ze jsem nekde videl, ze windowsove ODBC pro MySQL podporuje
> prevod mezi kodovanim windows1250 a iso-8859-2. Potreboval bych poradit,
> jak se to nastavuje (pripadne kde se to da stahnout -- nevim, zda mam tu
> spravnou verzi).

Obavam se, ze to odbc zatim neumi, i kdyz se o tom v listu mysql psalo.
Kodovani si muze kazdy klient nastavi pomoci set option char set (viz
manual.txt). Pokud je toto nevyhovujici (napr. klient VisualFox toho neni
schopen ci ochoten) muzu poslat nekolikaradkovy patch, ktery pro klienta vse koduje
automaticky (vyzkouseno s 3.21.29a)

s pozdravem

---
Ondrej Koala Vacha