AfterStep a AltTab

Vojta Filip vojta na mail.kolej.mff.cuni.cz
Sobota Červen 13 16:18:14 CEST 1998

Zdar!

Nainstaloval jsem si Afterstep, je naprosto super, akorat nevim, jak si
prizpusobit prepinani aplikaci pomoci Alt+Tab, aby se aplikace prepinaly
nejak rozume (tedy tak jak chci ja). Rad bych dosahl taho, aby to bylo
jako ve win nebo KDE - pomoci AltTab se nekam prepnu a dalsim jednim
stiskem Alt+Tab se vratim zpatky. AS jenom cykli mezi okny - i zpet
jinou klavesou, ale to preci jen neni to prave. Nevite nekdo, jak to
nastavit? Cosi jsem nasel (AutoReverse), ale to potom zase prepina jen
dve okna :-((

   Vojta