locate -> Segmentation fault (core dumped)

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pondělí Červen 15 08:37:11 CEST 1998

On Fri, Jun 12, 1998 at 10:51:48AM +0200, Tibor Pittich wrote:
> Dobry den
> Prosim, nestretol sa niekto s problemom v %subj?
>
> Program locate je z balika findutils-4.1, s aplikovanymi patchmi
> findutils-4.1-basename.patch, findutils-4.1-fsstnd.patch,
> findutils-4.1-glibc.patch, findutils-4.1-mktemp.patch.

> Totiz ak zadam locate <filename> tak zacne prehladavat databazu a dokonca
> aj najde zopar <filename> ale zhruba po troch-styroch (v zavislosti kolko
> ich v skutocnosti je:-) ) to havaruje s hlaskou v %subj.

Asi pred rokom a pol sa mi stalo nieco podobne, vtedy bola chyba v
deklaracii funkcie get_short(). Hadzalo to core dump ak nasledujuca
prehladavana cesta bola kratsia oproti predchadzajucej o viac ako 256
znakov (prechadzal hlboky strom). Chybu/patch som oznamil/poslal, ale
netusim, ci s tym nieco spravili (nikto sa mi neozval) ..  Skuste, mozno to
je ono (vid prilozeny patch).

				pk

--
Peter Kundrat