Umirajici diald

Petr Kadlec petr na egc.ipex.cz
Úterý Červen 16 07:32:28 CEST 1998

Preji vsem dobre rano,
s mym problemem si jiz nevim rady, budu vdecny za kazdy napad ci
nasmerovani:
Jedna se o umirani diald. Takrka kazdy den mi umre, v logu je jeho
posledni hlaska Jun 15 12:09:51 emur diald[9250]: Closing down idle link.

Napsal jsem si script, ktery kazdych dvacet minut kontroluje zdali diald
bezi, a pokud ne tak se znovu nahodi a vypise se log od posledni kontroly,
z techto indormaci mam podezreni, ze s tim ma neco spolecneho sendmail,
protoze, ve vsech pripadech kdy to po shozeni linky lehne jsou v
protokolech nejake zminky o cinnosti sendmailu. Vetsinou se take
vyskytuje hlaska:
allmessages-7698:May 15 12:31:00 emur sendmail[7637]: gethostbyaddr()
failed for 192.168.0.1
(uvedene ip je fiktivni ip pro diald do udeleni dynamicke ip)

Predem dik za kazde info

	Petr

* Petr Kadlec                   *
* pkadlec na egc.ipex.cz           *