Sendmailova otazka

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Úterý Červen 16 11:12:41 CEST 1998

Zdravim,

> Jedno nehezke reseni je pridat do sendmail.cf nasledujici pravidlo
> R$* < @ domena.cz > $*       uzivatel < @ domena.zyx > $3
> Asi bych ho pridal do skupiny pravidel cislo 3.

V navodu k WinProxy autori uvadeji jeste toto reseni (a mne to tak i chodi):

R$*< @efg.cz. > $*      $#local $: efg

a umistuji to do S0.

efg.cz je domena, efg je mailbox. Jo, a spalil jsem se
na tabelatoru - mezi $* a $#local NESMI byt mezery, ale tabelator.

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin