RedHat a cstex

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Úterý Červen 16 16:34:25 CEST 1998

On Mon, 15 Jun 1998, Ivo Panacek wrote:

> Na CD "Cikhaj" (hezke jmeno pro distribuci) je pekne funkcni
> CsTeX pro Linux (RH5.0) - a chodi mi. V README se pravi, ze pro

Pro RedHat 5.0 doporucuji pouzivat novejsi cstetex-0.9, dostupny na
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/RPMS/*
Je to sice jen beta, ale (snad) lepsi nez tento starsi.

> starsi (v mem pripade 4.2) je treba jine verze baliku, ovsem ty
> jsem nikde (ftp.fi.muni.cz, cztug, ..) nenasel a velmi by se mi hodily.
> Nevite, kde jsou k sehnani ? Jedna se o cslatex,csplain,cspsfonts.

Oficialne patrne pro RH 4.2 nikde, pro starsi redhaty je neco na
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/old/RPMS. Pro RH 4.2 by (mozna)
chodici verse mohla jeste byt na ftp://mac.euromise.cz/pub/cstex, ale
nevim, jestli to bude spravne chodit, zrejme to nikdo nepouziva.

(mc)

--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/