dve hesla pro jeden ucet

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Středa Červen 17 06:55:26 CEST 1998

Pokud me pamet neklame, tak se bere v potaz jen prvnich 8 (slovy osum) znaku
hesla, na zbytku nezalezi je ignorovan. Tak je (bylo) to v standardnim UNIXU.
Predpokladam ovsem, ze jiz existuji logovaci programy a knihovny ktere umoznuji
pouziti delsiho hesla. Ovsem toto bude urcite spojeno s vymenou crypt() funkce
ktera se pouziva pro sifrovani hesla.

--
Radek Hnilica <radek.hnilica na usa.net>