dve hesla pro jeden ucet

Václav Oppl oppl na ibp.cz
Středa Červen 17 07:05:43 CEST 1998

----------
Od:	Michal Zejdl[SMTP:zejdl na suas.cz]
Odesláno: 	17. června 1998 5:53
Komu:	Multiple recipients of list
Předmět: 	dve hesla pro jeden ucet

Dobry den,
	povedlo se mi objevit heslo "navic".
	Heslo, ktere jsem si nastavil: Nsbssnpashn
	Heslo, ktere funguje stejne dobre: Nsbssnpajvhn
	Stejnou zkusenost mam v sarah (RH 3.0.3, 3.0.4) i RH 5.0 distribuci.
	Ma to tak byt?

	Pokud nehoho zajima, jak jsem k tomu prisel, pak rikam, bylo to mou
slabsi znalosti Bible. Prvni heslo totiz tvori pocatecni pismena verse
1,10 z Janova evangelia:
		Na svete byl,
		svet skrze nej povstal,
		ale svet ho nepoznal.
	Jenze ja se potom pri prihlasovani spletl a doplnil (spatne) konec
nasledujiciho verse (Jan 1,11):
		... ale jeho vlastni ho neprijali.
--
			Michal Zejdl

Cela zahada spociva v tom, ze system bere pouze prvnich osm pismen hesla a zbytek ignoruje. Takze preklepnete-li se na jakekoliv pozici za osmym znakem nema to vubec vliv. Zkuste si heslo zadat pouze s onemi osmi pismeny tedy : Nsbssnpa, melo by vas to do systemu pustit take.

S pozdravem V.O.