Telnet...

Petr Snajdr snajdr na brailcom.cz
Středa Červen 17 08:24:57 CEST 1998

    Milos: Zdravim, asi tento dotaz tady probehl, ale zeptam se
    Milos: znovu. Neznate nekdo nejaky program, ktery by se protokolem
    Milos: telnet prihlasil na vzdaleny server, tam provedl nekolik
    Milos: prikazu a jejich vystup predal zpet?  Jde mi hlavne o
    Milos: prihlaseni a posilani prikazu. Preferoval bych bud shell
    Milos: skript nebo program v C.  Zatim diky.

Dobry den,
	mam pocit, ze existuje telnet.pm modul do
Perlu (pak bude nekde v archivech CPAN) a myslim
ze i v prikladech , ktere jsou v distribuci Pythonu
je nejaka implementace telnetu.
Jinak mam pocit, ze nejak jde pouzit i presmerovani
I/O v normalnim telnetu a ted se mi to nejak nedari, ale
nekdy davno mi to fungovalo (ale ten telnet byl ze SunOSu,
mozna je to tim)

    Milos: Milos