Pocet vytistenych stranek na HP

Stepan Kasal kasal na matsrv.math.cas.cz
Středa Červen 17 10:48:47 CEST 1998

On 16 Jun 1998 13:10:35 GMT, Martin Bily <bily na cs.felk.cvut.cz> wrote:
> [...]

Dobry den,
   Martin Mares mi rikal, ze to ma rozchozeno pod LPRng.  Takze strucne povim,
co mi radil, a co budu mit tady, az mi zacne chodit prenos tisku z Novellu
na Linux.
   LPRng je system BSD-like tisku, celkem dost hledi na bezpecnost, je dost
dobre udelany, co se tyce zachazeni s frontami, ma napr. autohold.
Oproti beznym pracim prostredkum ma napr. dost rozsirenou syntaxi printcapu,
vcetne nekolika polozek pro prikazy, ktere by mely delat accounting.
Ja mam verzi LPRng-3.3.4, nevim, jestli existuje novejsi.  Budou-li problemy
s kompilaci, rad pomohu.

   Tentyz autor napsal balik

	psfilter-1.2.2  (nevim, mozna existuje novejsi verse)

v popisu baliku se mj. pravi, ze "it does accounting", cimz maji na mysli
prave pripad HP, pokud se dobre pamatuji.

V pripade potreby mi klidne poslete mail, tuhle skupinu ctu jen obcas.
Stepan Kasal