Non Intel Linux (Re: (HP PA-RISC a Linux) )

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Středa Červen 17 11:26:08 CEST 1998

On Wed, 17 Jun 1998, Petr Snajdr wrote:

> Docela by me zajimalo na cem vsem kdo Linux zkousel.
> Zkousel jste nekdo Maca ( m68 i PowerMaca)?

Na PowerMacovi jsem ho mel (mam?). Ovsem naposled jsem to upgradeoval
nekdy pred vice nez rokem a od te doby se hodne zmenilo, oni si s tim
autori dost hraji. Zkousel jsem MkLinux (http://www.mklinux.apple.com,
alespon doufam). V te dobe to bylo jen aout, a mel jsem problemy s
nekterymi zakladnimi vecmi (nechodil NFS server, system padl pri otevreni
prilis velkeho poctu socketu --- zhruba nad nekolik desitek).  Navic se mi
nikdy nepodarilo prelozit funkcni kernel, to je take dosti magicke.
Instalace je (byla?) take horror, uz si to ale presne nepamatuji. Co se
spoluprace s MacOs tyce, ano, musi tam zustat. Ten MacOS ma nejakou
slozku, do ktere se umistuji veci, co se maji spustit po startu, a do teto
slozky se umisi "LILO", nejaky zavadec, ktery umi naloudovat Linux nebo
MacOS.

Na druhou stranu --- prestal jsem se tim zabyvat nekdy pred rokem, a od te
doby ten system bezi zcela bez udrzby a ani nepada (ale take ho skoro
nikdo nepouziva:-).

(mc)

--
Michal Choura          e-mail: Michal.Choura na bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/