offtopic: tx chipset a st33240a

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 17 12:20:54 CEST 1998

On Wed, 17 Jun 1998, Pavel Makovec wrote:

>narazil jsem na problem kompatibility disku seagate st33240a
>(3,2 gb) a cipove sady intel tx. bios (award pnp) disk detekuje,
>instalace linuxu (debianu) take, ale tot vse.
>
>pak uz jsou jen hlasky, ze disk nereaguje na zadne prikazy a
>jako by tam nebyl. nesetkal se s tim nekdo? existuje reseni?
>
>zdravi,
>pavel makovec
>
>p.s. disk funguje s cipovou sadou vx zcela bez problemu. jine
>(novejsi) disky (napr. st36531a) funguji s tx take bez problemu.

Problem jste identifikoval naprosto presne. Dalsi informace viz.
http://www.seagate.com/support/disc/faq/inteltx.shtml
Jedinym resenim je patrne reklamace disku.

zdravi,

  Milan Kopacka

BTW: intopic byste patrne byl v konferenci <ibm-pc na nic.zcu.cz> :)