pppd nespousti auth-up, auth-down (uz spousti :)

David Trcka trcka na poda.cz
Středa Červen 17 20:31:53 CEST 1998

On Wed, 17 Jun 1998, Peter Kundrat wrote:

> 0) auth-up by sa malo pustat, len ak sa autorizuje cez pap/chap
Jo, mam pap.

> 1) Skontrolujte ci to v tom pppd vobec je (strings `type -p pppd` | grep auth-up)
>    a ci sa to pusta tam kde cakate ..
hmmm, tady je zakopany pes.
Zrejme kvuli kompatibilite konfig. souboru je ve slackware 3.5 ppp verze
2.2. i 2.3 a v /usr/sbin je pppd jako link ma pppd-2.2. Stacilo prelinknout
na pppd-2.3 a zmenit konfig. soubory (napr. refuse-chap misto -chap apod.) a
uz to jede.

Dik

David Trcka, PODA Havirov
network administrator/spravce site

[Public PGP key available as/verejny PGP klic je dostupny jako]
[     http://www.poda.cz/pgp-keys/david.trcka/pubring.pkr     ]