Command not found.

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Červen 18 10:34:53 CEST 1998

On Thu, 18 Jun 1998, Peter Kundrat wrote:

> Ja som mu to nepisal aby prisiel na to ze to je glibc2 (to ze je to tak sa
> tu uz pisalo). Ja som mu to pisal, aby ho ta hlaska od ldd nedorazila, aby
> videl, odkial to vzniklo. (teda ze by uvidel ze to hlada ld-linux.so.2 a
> nie je tam, co teda pomoze viac ako hlaska ktory dostal).

Chcel som iba upozornit na to, ze tato otazka sa tu vyskytuje casto a
pytajuci by si mohli precitat archiv konferencie aspon mesiac dozadu. To, ze
som to pisal ako odpoved na tvoj mail, bolo preto lebo bol posledny v
thread-e. Nechcel som spochybnit tvoju odpoved.

> Neviem, ci by som bol takto rezolutny. U seba mam glibc2 system
> (debian-2.0) a ldd je elf binarka.

To je zaujimave. Myslim, ze standartne je to v glibc zdrojakoch shell script.
Mohol by si sa pozriet, ci to nie je nejaky extra (debian?) patch?

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones