ncptools vs. NW 4.11

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Červen 18 11:54:10 CEST 1998

On Thu, 18 Jun 1998, Petr Snajdr wrote:

> ncptools uz umi NDS? Ma manova stranka o NDS mlci.  Zkousel
> jsem to na RH 5.0 a RH 4.2 se stejnym vysledkem.

Verze co jsem si instaloval (podle rad z teto konference) tak tam uz je
mozne prekladat s podporou NDS (v beta stadiu). Osobne nepouzivam ...

> Tohle jsem vytvoril dle vzoru:
>
> nwgrant -o linus -t 1 -r ff 'data:home\linus'
>
> K parametru -t mam v napoved " Common  values  are  1  for  user
> objects, ...". Pricemz se snazi  dosahnout presne stejneho efektu
> jaky by to dle manove stranky melo mit:
>
> "With this example, user linus is given  all  rights  to
>  his  home  directory  on  the data volume."

A pod jakym uzivatelem mate ten dotycny svazek namountovan - tedy
jako kdo jste pripojen k tomu novelu ? Musite mit pravo S na ten
adresar aby jste mohl pridelovat dalsi prava . Samozrejme uzivatel linus
by mel existovat a to vsechno musi byt v bindery kontextu (u NW 4.xx).