pismenko 's' v pristupovych pravech k souboru

Roman Vesely drak na brailcom.cz
Čtvrtek Červen 18 11:56:08 CEST 1998

> Jestli to neni tim ze bash (nebo z ceho ten skript spoustite) nema
> dotycne s-ko . Takze Vam jej nemuze ani nadelit ...

Kdyby ten bash mel S-bit, tak je pak zbytecny u toho skriptu.
Ovsem nemyslim, ze je to idealni reseni ;-)

Mozna by stacil obal v Ce-cku (s S-bitem)

main(){execl("/usr/local/bin/skript.sh","skript.sh",0)}

	Roman